Friday, May 21, 2010

come back ~ betul ke?


assalam w.b.t

dah lama betul tinggalkan blog ni..hehe..sejak julai tahun lepas! (2009) ..dahla sangat susah aku nak starting a blog..dah dapat start xreti nak maintain plak kan..actuly bukannya aku xmo maintain tapi dah kerana starting julai lastyear aku dah azam tukar status 'single but not available' kepada 'married n ofcos not available'.. (^^,) ..pastu buleh pulak aku terlupa adress blog sendiri..aisey agaknya aku ni banyak sangat makan kari kepala ikan kat cafe I.K. dulu..mekasih kakRos yg selalu masak kari sedap2 n jual murah2 kat aku..smoga Allah murahkan rezeki kakRos n family..

panjang pulak dah intro dia kan..haha..ni lah apabila aku jadik surirumah overtime sambil study partime..kikiki...sekarang ni aku tinggal ngan mr hubby kat umah sewa kat pasir gudang..jadilah aku hunymoon study sambil belajar jadik isteri solehah..insya4JJl.. (",)..walopun tengah masa kecemasan (cam dalam bola sepak tuh..) aku tetap nak positifkan diri sendiri..try nak anggap masa aku rehat jap pas walimah tu sebagai masa untuk aku belajar jadi isteri n pastu aku sambung la write-up ni bila keadaan da seswai..ye tak? cam hubby slalu cakap, dont wory, things will fall into place in no time..ye baek! kataku..hikhik..alasan la tu kenapa x habis writing thesis agi..lupa ke ngan slogan aku dulu..'Hidup Zero Alasan' ?? ~muhasabah mode~


hoo..now as a solehah wife i have to stop writing this article and go prepare tea for my hubby..talk later ye blog ku..jgn risau aku dah kembali nak menajamkan mata keyboard nih..heheh..ilal liqa'. wslm

p/s: sbb xdak pengisian apa2 so i decide to upload gambaq yg bg pengisian ckit..bosan mata dok tgok prempuan bertudung yg macam nude..sayangi diri anda..




No comments:

Post a Comment